Skating kiddo

Alltså… Jag erkänner… Jag har grym prestationsångest!! 😮 Jag måste vara BÄST i allt jag gör, annars e det ju liksom ingen idé att göra det! Å ”bäst” kan innebära allt från galnast, extremast, mest pretto, jobbigast osv osv… I det här fallet är jag både jobbig och sätter massa press på mig själv! Jag måste nämligen göra kort varje gång ngn av mina barn ska på kalas! Å det kan verkligen vara jobbigt! Alla förväntar sig numera att Erik kommer med ett handgjort kort åxå när det är dags för kalas… Å vem är jag att göra dem besvikna? :p Här kommer således ett kort som sonen hade med sig härom veckan då han var på ”herrmiddag”… 😉

DSC_0047

Stämpeln kommer från Stampendous och är färglagd med promarkers och flexmarkers, byxorna fick lite stickles på sig;

DSC_0039

Stjärnorna kommer från Studio Calico;

DSC_0042

Mönstrade papper från Simple Stories serie Smarty Pants och Enamel dots från Studio Calico;

DSC_0045

Nästa söndag ska han på kalas igen så… Det e väl bara till å sätta fart!? 😀

Detta inlägg publicerades i Inspiration och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.