To the Boss

Denna veckan har The Boss-Cicci fyllt år och självklart så fick hon ett födelsedagskort.

IMG_2846

Jag har använt det nya pappren från Teresa Collins-Daily Stories. Den med fjärilarna kommer från Daily Stories-Butterflies jag har chalkat kanterna med Versa Color-Pinecone och rundat kanterna med Crope-A-Dile Corner Chomper, det jag gillar med den är att man kan gör bara en väldigt liten rundning. Today Cirkeln kommer från Daily Stories-Circles och jag har tagit ut den med Sizzix Framelits Scallop Circles och satt den på en 3D-Kudde och under den bara ”rufsat” ihop en vanlig vit sytråd. Det svarta stickers bokstäverna kommer från Kaiserkraft-Attitude!

IMG_2849a

På insidan har jag stämplat med Vilda Stamps och använt Archival Ink-Jet Black. Pop-up fjärilen kommer från Tonic Studios-Butterfly Flutter det gröna cardstocket med det gula blommorna kommer från Authentique-Natural.

IMG_2847a

Det färdiga kortet ser ut så här. Jag hoppas att Cicci hade en fin födelsedag nu när hon fyller 29 igen 😉 .

Så ett stort Grattis till Cicci på hennes födelsedag!

Ha en härlig tisdag.

Pyssel Karin

Om Pyssel Karin

Lantlollan som flyttat till Stan och älskar att leka med papper och stämplar. En ny fantastisk hobby som kom in i mitt liv för ca 6 år sedan, som bara blir roligare och roligare. Hoppas att kunna inspirera och komma med lite tips och idéer.
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

Kommentera

