Kortvikningar

Denna veckan skall jag visa 2 kort jag har tänkt att vi skall göra på kortvikningskursen på CiLi in Papers 29 april, som en inspiration.

IMG_3032a

En liten vikning i inuti kortet..

IMG_3033a

Framsidan är gjord som en Amerikans flagga med Pebbles-Americana och stickers kommer från My Minds Eye-Lost And Found Record It!Antique.

IMG_3036a

Det andra kortet är ett vårligt kort med massa av fjärilar på, det härliga pappret kommer från Welcome Spring Paper pad .

IMG_3034a

Även här har jag gjort min vikning på insidan kortet och mer fjärilar 🙂 . Det båda gråa pappren kommer från Bo Bunny-Double Dot. Så om någon är sugen på att gå på kurs och göra nya vikningar så välkommen på tisdag den 29:e nästa vecka.

Ha en härlig tisdag!

Pyssel Karin

Om Pyssel Karin

Lantlollan som flyttat till Stan och älskar att leka med papper och stämplar. En ny fantastisk hobby som kom in i mitt liv för ca 6 år sedan, som bara blir roligare och roligare. Hoppas att kunna inspirera och komma med lite tips och idéer.
Det här inlägget postades i Inspiration, Kurser/Träffar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

