Teresa Collins-Daily Stories

Denna veckan har jag gjort ett födelsedagskort med hjälp av Teresa Collins-Daily Stories och Avery Elle Dies-Dotted som jag tycker är så himla fina.

IMG_3636

För att matcha alla prickarna så valde jag ett svagt grönt cardstock med prickar från Pink Paislee-Solstice Bora Bora. Det rosa cardstocket som jag tagit ut med Sizzix Framelites-Scallops Circles kommer från Crate paper-Welcome Spring. Jag har låtit svepa med Distress Ink Pad-Worn Lipstick innan jag stämplat min tårta från Vilda Stamps med Arcihval Ink-Jet black för att sedan embossa tårtan med clear embossing.

IMG_3639a

På insidan har jag tagit mina cardstock från framsidan för att matcha upp min framsida. Diesen jag har använt för att stämpla min Hjärtliga Gratulationer kommer från Elisabeth Craft-Lorna Label. Textstämpeln kommer från Vilda Stamps och blomman hade jag i min samling sedan tidigare. Blomman har jag färglagt med Spectrum Noiar pennorna.

IMG_3635a

Det färdiga kortet till en härligt tjej som fyller år och säkert kommer hon att bjuda på en supergod tårta 🙂 .

Material:

Teresa Collins Daily Stories-Flowers

Avery Elle Dies-Dotted

Pink Paislee-Solstice Bora Bora

Sizzix Framelites-Scallops Circles

Elisabeth Craft Dies-Lorna Label

Crate paper-Welcome Spring

Distress Ink Pad-Worn Lipstick

Archival Ink-Jet black

Stampendous-Embossing clear detail

Vilda Stamps-Tårta med texter

Vilda Stamps-Svenska texter 2

3D kuddar, MyStik dubbelhäftande tejp, Stickle glitter glue-Crystal, Spectrum Noir, Dauber

 

Ha en härlig tisdag!

 

Pyssel Karin

Om Pyssel Karin

Lantlollan som flyttat till Stan och älskar att leka med papper och stämplar. En ny fantastisk hobby som kom in i mitt liv för ca 6 år sedan, som bara blir roligare och roligare. Hoppas att kunna inspirera och komma med lite tips och idéer.
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

Kommentera

