Amazing

Jag har tillbringat en underbar helg i butiken tillsammans med min härliga DT-kollegor. Det blev mycket skratt, god mat och kreativitet. Jag frotterade mig med alla härliga produkter som finns i shopen och hittade ett underbart stickersark med speciellt en stickers jag fastnade för. På den stod det: ”Be so good they can’t ignore you” – Steve Martin. Mitt dotter tog en underbar selfie på sig själv i fredags och tillsammans fick det bli startpunkten för dagens inspirationsalster.

Idag bjuder jag en layout i rosa,svart och grått och små stänk av guld.
14_38

Material:
Vit cardstock
My Minds Eye Paper Pad 6X6 – Just Sayin
Teresa Collins Double-Sided Cardstock 12X12 – Daily Stories – Butterflies
Teresa Collins Double-Sided Cardstock 12X12 – Daily Stories – Flowers
American Craft Thickers Alpha Stickers – Shimelle
Crate Paper Rub-Ons – Notes & Things
Me & My Big Ideas Sayings Stickers – Life Is Good
Elles Studio Bits and Pieces – Everyday Moments
Studio Calico Cardstock Stickers – Printshop Accent
Studio Calico Stickers – Take Note Butterflies/Kraft
Enamel Dots
Mister Hueys 1oz Misting Spray – Gold
Classic Calico 3 Roller Date Stamp

Vi ses snart igen!
Marie

Om sockergrynet

Jag är en tjej, mamma, sambo, hundägare och marsvinsuppfödare som älskar havet och rosa. Obotlig optimist som njuter av att fotografera, motionera och att pyssla. Att att scrappa är balsam för själen och mitt sätt att andas i en stressig vardag. Vem kan leva utan att pyssla?! ;)
Det här inlägget postades i Inspiration och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Amazing

  1. Anna Uhras skriver:

    Meeeeen vilken snygg LO !!!! Du är så bra !!!! TACK!!!! 🙂

Kommentera

