Crate Paper Maggie Holmes Open Book: I treasure you

Idag bjuder jag på en layout som jag skapat med hjälp av Crate Paper & Maggie Holmes nya serie Open Book. Passar perfekt till detta härliga kortet jag tagit på två av de personer jag älskar mest – min dotter och min mamma.

14_43

maggieholmesopenbook1

maggieholmesopenbook2

Material:
Crate Paper Paper Pad 6X6 – Maggie Holmes Open Book
Crate Paper Maggie Holmes Open Book Cardstock Die-Cuts – Ephemera Flowers & Leaves
Crate Paper Maggie Holmes Open Book Die-Cut Vellum Shapes
Project Life Heidi Swapp Roller Date Stamp – Handwritten
My Minds Eye Adhesive Metal Dots – Necessities Metallic
Simple Stories DIY Insta Clear Stickers – Words

Tack för titten!
Marie

Om sockergrynet

Jag är en tjej, mamma, sambo, hundägare och marsvinsuppfödare som älskar havet och rosa. Obotlig optimist som njuter av att fotografera, motionera och att pyssla. Att att scrappa är balsam för själen och mitt sätt att andas i en stressig vardag. Vem kan leva utan att pyssla?! ;)
Det här inlägget postades i Inspiration och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

