Pink Paislee Citrus Bliss : Life is good

Just nu blommar körsbärsträden i Kungsträdgården i Stockholm. Min äldsta dotter bor och studerar i huvudstaden, skickade underbara bilder därifrån som jag bara var tvungen att scrappa. En serie som passar utmärkt till härliga vår- och sommarbilder är Pink Paislee Citrus Bliss! På dagens layout har jag använt mig av Papper och dekorationer från denna serie.

15_26

Material:
Bazzill cardstock – vit
Pink Paislee Paper Pad 6X6 – Citrus Bliss
Pink Paislee Puffy Stickers Shapes – Citrus Bliss
Snap Life Documented Photo Stickers 4 Sheets 2 Black & 2 White
Seven Paper Tiny Phrase Stickers – Amelia
Simple Stories Cardstock Stickers – Hugs & Kisses Fundamentals
American Crafts Mini Stapler W/100 Staples
American Crafts DIY Shop Mini Stapler Refill Staples – Basic Colors
Project Life Heidi Swapp Roller Date Stamp – Handwritten

marie

Om sockergrynet

Jag är en tjej, mamma, sambo, hundägare och marsvinsuppfödare som älskar havet och rosa. Obotlig optimist som njuter av att fotografera, motionera och att pyssla. Att att scrappa är balsam för själen och mitt sätt att andas i en stressig vardag. Vem kan leva utan att pyssla?! ;)
Det här inlägget postades i Inspiration och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Pink Paislee Citrus Bliss : Life is good

  1. maringols skriver:

    Så fint! Håller med om att PPCB verkligen passar med vår/sommar. Jag blir glad av hela LOn och citatet är ju bara underbart!!!
    /Marie

  2. Anna skriver:

    Mål lös! Vackert bara liksom ♡ KRAM

Kommentera

