Stampendous Creative : Ett litet fotoalbum

Hej!
Jag heter Caroline och gör ett litet gästinlägg hos CiLi idag.

Jag har skapat ett litet fotoalbum och jag har gjort det med hjälp av Stampendous Creative Monoprinting Plate, i kombination med Hazel and Rubys masker. Varning, det här är beroendeframkallande. Jag gjorde den färglada biten med Monoprintingplaten och sen maskade jag igen och målade över med svart akrylfärg.

Det blev rätt häftigt tycker jag.

1

 

2

 


Material:

Stampendous Creative Palette Monoprinting Plate
Hazel & Ruby

Tack för titten!
/Caroline

caroline

Om sockergrynet

Jag är en tjej, mamma, sambo, hundägare och marsvinsuppfödare som älskar havet och rosa. Obotlig optimist som njuter av att fotografera, motionera och att pyssla. Att att scrappa är balsam för själen och mitt sätt att andas i en stressig vardag. Vem kan leva utan att pyssla?! ;)
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

Kommentera

