Shakerkort med Memory Box die

Denna veckan har jag använt min jättefina Dies med snöflingor från Memory Die för att göra ett Shakerkort.
IMG_5126
Min bakgrund har jag gjort med Versa Color Silver och en stämpel från Vilda. Det jag har lagt i mitt shakerkort är en blandning av Stampendous Frantage Encrusted som jag hade hemma.
IMG_5127a
På insidan har jag lek med några Lawn Fawn dies och en Vilda stämpel.
IMG_5125a
Det färdiga Shakerkortet med det söta snögubbarna som en extra dekoration. God Jul har jag tagit ut i samma cardstock som bakgrunden i mitt Shakerkort.
Material:

American Craft Paper Pad 6×6-Good Tidings
Memory Box Die-Stitched Snowflake Circle Frame
Lawn Fawn Die-Mini Snowflakes
Lawn Fawn-Stitched Hillside Borders
Stampendous Frantage Encrusted-White
Echo Park-Snowman
Versa Color-Silver
Vilda Stamps-Stjärnor i Grupp
Vilda Stamps-Julkramar

Det närmar sig Julafton med stormsteg men tyvärr så får vi väl ingen vit jul i år heller..mer än på det julkorten vi gör.

Försök att njuta även om det är mycket att gör innan det blir lite julledigt.

karin

Om Pyssel Karin

Lantlollan som flyttat till Stan och älskar att leka med papper och stämplar. En ny fantastisk hobby som kom in i mitt liv för ca 6 år sedan, som bara blir roligare och roligare. Hoppas att kunna inspirera och komma med lite tips och idéer.
Det här inlägget postades i Inspiration och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

