Sjung om Studentens Lyckliga dagar..

Denna veckan tänker jag visa några studentkort som jag har gjort inför årets Studentfirande och det känns väldigt aktuellt det närmaste veckorna.

IMG_5437a

Maja Design har tack och lov jättefina Cardstock för Studenten och med svensktext . Grattis diesen kommer från Mandy Dies

IMG_5438a

Insidan har jag stämplat med 2 av min student stämplar som jag hade liggande.

IMG_5489a

På den andra insidan har jag gjort ett klipp med min Silhouette Cameo 2 och visst skulle man kunna gissa att det är till en kille som gillar Hammarby eller 😉 .

IMG_5488a

Även student har jag använt min Silhouette Cameo att klippa ut bokstäverna.

Material:
Maja Design Designark Äntligen 12×12 – Studentfest
Mandys Dies – Grattis
Kaisercraft Alphabet Stickers 6X12 Sheet – White
Vilda stamps Studenthatt med bok
Blommor(ej exakt som mina men massa andra fina)
Maja Design Designark Äntligen 12×12-Lyckliga Dag (slut i web)

Så till alla lyckliga Studenter ett stort Grattis!

karin

Om Pyssel Karin

Lantlollan som flyttat till Stan och älskar att leka med papper och stämplar. En ny fantastisk hobby som kom in i mitt liv för ca 6 år sedan, som bara blir roligare och roligare. Hoppas att kunna inspirera och komma med lite tips och idéer.
Det här inlägget postades i Inspiration och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

