CHA 2013 del 2

Här kommer lite fler bilder från CHA i Anaheim, Californien:

130114_127
Visst är ugglan och trädet från Dreamweaver Stencils alldeles underbara?

130114_126
En fantastiskt vacker vas gjord med hjälp av Dreamweaver Stencils.

130114_21
Läckert från Heidi Swapp

130114_23
Cicci tillsammans med Heidi

130114_25
Mer vackra papper…

130114_28

 

130114_76Kapsyler i alla färger…

Fler bilder kommer så fort jag hinner. Min medhavda dator är såååå långsam. 🙂

 

Om Pandora

Vem är jag? Jag är förskollärare och gillar att pyssla med det mesta. Det blir mest korttillverkning och ibland scrappar jag lite av alla mina foton. Lite förskolematerial tillverkas vid behov. Emellanåt kommer symaskinen fram och stickor, virknålar, broderier och pärlor finns också tillgängliga när lusten faller på. Sen ska bara tiden räcka till också... Namnet Pandora har jag givetvis tagit från berättelsen om Pandoras ask. Fast jag tänkte inte släppa ut världens olyckor ur min ask, utan lite tips och idéer och förhoppningsvis lite inspiration.
Detta inlägg publicerades i Allmänt, Inspiration. Bokmärk permalänken.