I Heart Summer

Denna veckan har jag gjort ett kort som både skulle vara manligt och kvinnligt och hur gör man då? Så här blev mitt resultat.

IMG_2154

Pappren jag har använt kommer från Simple Stories-I Heart SummerTeresa Collins-He Said och DCWV-Tattered Time.

IMG_2151

Siffrorna kommer från ett alfabet från Cuttlebug-Red Tag Sale och bokstäverna kommer från Tim Holtz-Alphabetical, jag har ju även här använt mig av Stickle-Crystal för att få det att glittra.

IMG_2150a

Det färdiga kortet ser ut så här, jag har utnyttjat olika storlekar på Cirklar uttagna med Sizzix Framelits-Circles och Spellbinders-Lacey Circles.  Den fyrkantiga rutan i centrum har jag ju satt på 3D-kuddar för att det inte skall se för platt ut utan få ett 3D intryck.

Och vem älskar inte Sommaren?!

Nu har jag bara 1 vecka kvar att jobba sen skall jag njuta varje dag av sommar och ledighet 🙂 .

Det var allt från mig denna gången har en riktigt skön Tisdag.

Pyssel Karin

Om Pyssel Karin

Tänk vad papper, stämplar, färg, stenciler, saxar, skärmaskiner kan göra mig så här glad. Att jag älskar mönster och färger och gärna Rosa är ingen hemlighet och jag hoppas att kunna inspirera med mina projekt och alster.
Detta inlägg publicerades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

En kommentar till I Heart Summer

  1. Pingback: I heart summer igen!! | ciliinpapers

Kommentarer är stängda.